Wednesday 18 January 2012

Dia meninggal Dunia



Berita yang aku terima bagai satu tamparan hebat dimana orang yang 8tahun aku kenal , kini sudah pergi menghadap Ilahi , Hati ini bagai kehilangan salah seoarang keluarga aku sendiri. 5tahun relationship kami, terputus akibat orang ketiga dan kini seperti tidak percaya aku kehilangannya untuk selama-lamanya.

Hanya Tuhan yang tahu betapa perit apa yang aku lalui ketika bersamanya. Dia mengajar aku erti cinta, ketawa dan kini air mata. Orang cakap jangan terlalu bersedih jika kehilangan seseorang kerana mungkin Allah akan memberikan kita pasangan yang lebih baik , tapi perasaan memang tidak dapat di tahan.

Pada hari aku diberitahu dia berada dalam keadaan koma , pada hari itu lah aku sangat merindui dia , Banyak fitnah yang aku dapat dari kawan2 ketika kehilangannya dan ramai kawan2 yang masih menyokong. Ketahuilah kawan2 hati aku amat terluka :/

No comments: